Tillbaka till det som varit

Bilder från kräftskivan i lördags kommer, jag vet bara inte när. Jag har inte ens flyttat över dem på datorn än, så seg är jag. På lördag blir det i alla fall ett besök i Åsbo. K ska byta värmepaket och jag ska rensa ur några lådor som stått i förrådet. Då blir mamma glad. Och på lördag kväll var Carlsson redo för bus, det låter alldeles förträffligt tycker jag!

Det har hänt något bra och ganska roligt också, som jag inte tänker berätta om än. Vill prata med m&p först, det ni! Så ni får allt ge er till tåls. Och sen är det en ny bok som har flyttat in i våran bokhylla, det gillar jag! Har börjat läsa den och I'm in love. Ska ta ett fint porträtt och lägga ut här sen. Mah. Men tills vidare får ni nöja er med några bilder från sommaren.




Kommentarer
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Hehe va bra, då kan jag ju skylla på dig om någon klagar på för mkt bilder! ;) Fast det kan väl aldrig bli för mkt bilder i en blogg :)

Ja, men jag tror förkylningen börjar vända nu, hoppas det. Har du klarat dig eller? E ju många som är sjuka nu..

Nej inga planer alls för helgen. Möjligtvis plugga lite, men annars bara kurera mig. Själv då?

Kram kram

2009-09-03 @ 21:15:54
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0