Ett ålderstecken

Det blev en väldigt lugn kväll igår. Vi började med mat från Michel's - för min del blev det kycklignfilé med tzatziki och stekt potatis - gott! Efter det blev det soffhäng, tre drinkar, prat + massor av jäspningar. Vi konstaterade att vi måste vara betydligt fler än tre personer för att orka hålla igång en hel kväll. Vi antar att det beror på att vi börjar bli gamla, vi är ju trots allt snart halvvägs till 50. Vi gjorde ett ryck vid halv 12 och bestämde oss för att trots allt gå ut (ja, jag och Annelen gjorde det). Massa okänt folk på Järnvägs (mammornas afton?) men vi hade trots allt trevligt där vi satt vid ett bord med två Ramsjö-bor (däribland Kristian) och två Loos-bor. Dom är crazy dom där grabbarna, eller vad säger du Annelen?!

Idag är tanken att vi ska bege oss till Åsbo, mamma sa att jag har en stor hög med post där, bland annat något från Arbetsförmedligen? Why? Jag jobbar och står i, så lämna mig ifred tack. Åsbo var det ja. Kom på att de ska ta upp pärer där idag och mamma jobbar kväll, så måste ringa och höra efter så att det är någon hemma. Antar att vi får vänta en timme till eller två innan det är någon idé att åka.


Kommentarer
Postat av: Annelen

skratta där ett tag så mascaran rann fint... =) fick nästan ont i magen av alla skrattanfall! vi skyller på martin

2009-09-28 @ 15:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0