Today it is

Det här är riktigt dåligt, börjar man bli så gammal redan? Halv ett igår kväll var jag hur trött som helst, och vid ett-tiden dök både jag och Kristian i säng. Shape up!

Det har varit en bra söndag hittills. Läst bok och tidning, spelat tv-spel, varit ute på en promenad, handlat på Prix, diskat, och maten står i ugnen nu. Vid kl 18 ska vi skjutsa upp Pontus till elevhemmet, efter det blir det en tripp till Åsbo. Hälsa på lite och låna en film, Män som hatar kvinnor. Varken jag eller K har sett den, däremot så har vi läst boken båda två. Funderade nämligen på att se Flickan som lekte med elden på bio. Någon mer som vill följa med? Pratade med mamma i telefon alldeles nyss, och hon hade visst bakat bullar idag också. Tänk så passande:) Jag undrar om jag har näsa för det där, för förra gången vi gjorde ett spontanbesök så hade hon gjort sockerkaka. Mah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0