Nattprat

Två filmer har det blivit nu ikväll. Först The Proposal, tittade på den med Annelen och Linda. Mycket bra, se den! När de knatat hemöver så fick jag sällskap av K i soffan. Då blev det tid för Johan Falk - National Target. Bra den också, kolla! Titta på de två andra först bara, GSI och och Vapenbröder. Nu börjar det snart bli dags för sängen, ögonen börjar kännas lite grusiga.

*Tips till Annelen*
Sätt upp en lapp på din dörr där det står Jag har sökt till Polishögskolan, då kanske grannens wannabe lugnar ner sig lite?

Imorgon bär det av till Åsbo, Fars dag + ska hjälpa mamma med en liten hemlis! Och så ska jag hämta min bok också, den jag håller på att läsa nu funderar jag på att skrota. Den fastnar inte över huvud taget och när jag läst en sida så kommer jag inte alls ihåg vad jag har läst. Helt värdelöst. Det finns för många bra böcker för att jag ska ha tid att ägna mig åt de dåliga. Till exempel den som ligger i Åsbo, den kommer garanterat vara suverän! Beställde den för en vecka sen ungefär, åh.

November imorgon. Nu måste det väl vara okej att börja dricka glögg snart? Man kan ju inte vänta med allt tills i december, då orkar man ju inte äta/dricka allt, juh.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha vi trodde också att det var fars dag idag, men ack så fel vi hade.. Inte förens nästa helg ju.. :b Hihi. Skönt iaf att det inte bara var vi.. :b ^^

2009-11-01 @ 17:44:29
URL: http://aci.blogg.se/
Postat av: Linda Carlsson

Det är läge för glögg, är inne på min andra flaska-den här veckan! :)

2009-11-06 @ 13:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0