Like a zombie

Igår kväll så kollade jag och Kristian på Män som hatar kvinnor, så bra, så bra. Klockan 24 la jag mig i sängen, och fy gröningen vad trött jag var imorse! Ikväll blir det sängen tidigare kan jag lova, om sisådär en timme eller så.

Vet ni vad? På en av balkongerna som är rakt föröver när man tittar ut från fönstrena inne vid tvn, där har de satt upp något som i mina ögon liknar julpynt. Det är någonting som lyser och mysigt ser det ut, men till och med jag tycker att det är lite väl tidigt för jul. Fast det är ju redan konstaterat att man måste börja i tid om man ska hinna med allt som man vill göra till jul. Och speciellt om man inte vill stressa ihjäl sig under december. Nog om julprat för nån dag, nu ska jag nog återgå till att fundera på julklappar;)

Kommentarer
Postat av: C

jul! :D julklappar! :D julpynt! :D julmat!!! :D

2009-10-20 @ 21:58:00
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0