Ledig dag imorgon

Jag håller min blogg uppdaterad, varje dag. Eller hur var det nu igen?

I tisdags kväll så var jag och K på bio och såg Beck - I stormens öga. Det var en bra film, absolut sevärd! Skulle vilja se Inglourious Basterds också, den med Brad Pitt. Kan säkert vara bra. Sen så står ju New Moon rätt högt upp på listan;)

Imorgon är jag ledig från jobbet, och då bär det av till Sundsvall och Birsta City! Hoppas att man gör något trevligt fynd.

Var på Prix nu ikväll för att handla lite ingredienser till en kaka jag tänkte göra. Jobb-Maria bakade en sån och bjöd på och den smakade riktigt bra så jag hade tänkt baka en ikväll. Men något "lösen punch" hittade jag då rakt inte. Visste inte ens vad det var jag letade efter, något i pulverform eller något som var flytande så fick till och med ringa till mamma och fråga. Hon chansade på något flytande, typ essens. Men nej, det blir ingen kaka ikväll. Får kolla på Matpunkten och Delins någon dag.

Nu är det snart dags för Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0