En onsdag mitt i veckan

Håller på och tvättar lite smått nu ikväll. Två maskiner får det bli, sen räcker det. Kanske ska boka en tid imorgon också? Om vi har tvättmedel så att det räcker vill säga...

Igår kväll så snöade det här, och imorse när jag gick till tåget så var det nio grader varmt. Inte konstigt att det är svårt att ställa in kroppstemperaturen. Ska nog allt ta och leta fram mössor, halsdukar o vantar snart. Igår kväll när jag gick för att fika så fick jag ta Kristians mössa. Fina oljefläckar (?) var det på den, men den höll mig varm om huvudknoppen i alla fall:)

Ikväll väntar detta;
21:00 Oskyldigt dömd på TV4
22:00 True Blood på SVT1

+ Fika! Såklart, det är vi värda båda två efter en jobbdag såhär mitt i veckan. Ska slänga mig i duschen också, men det får bli efter att jag har hängt upp tvätten. Vilket jag ska göra om ca en kvart.


Kommentarer
Postat av: lillstrumps

Åh, lilltassen :* ^^

2010-01-25 @ 11:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0