Varför sitter du här och slappar för?

Solsolsol, härligt! Men det känns helt sjukt att solen redan har gått ner? Heppa, snart är det mörkt. Men det är ju som på julafton, klockan 15 när det är Kalle är det ju alldeles mörkt ute. På tal om jul så har jag köpt tre julklappar nu! Känns ju bra faktiskt.

Sitter och lyssnar på Engmans Kapell just nu, och det krockar lite med julfeelingen. Engmans är sommar big time! Men vad sägs om detta? Ska vi trotsa lagarna och gå på Stadt den 26:e december? Vi + Engmans = kan bli kanon, eller hur?

Tanken var ju egentligen att jag skulle putsa fönster nu...men jag sitter och försöker hitta en film tills ikväll faktiskt. Men det går inte så bra, jag vet inte vad den heter.

Köpte nytt te idag, gottgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0