Nu är det freeee..

..ja, ni vet. Skönt med helg i alla fall, även fast veckan i sig har gått ganska fort. Har just ätit en risifrutti, Kristian ska spela innebandy nu kl 18, så vi ska äta när han kommer hem. Undrar vad det blir månne? Men för att överleva väntetiden så fick jag så lov att stoppa i mig nånting.

Ikväll är det bokad kväll framför tvn, Idol. Men jag har kommit fram till att jag kommer befinna mig på julfest när Idol-finalen går av stapel, hur ska det gå? Jag som har sett finalen i flera år nu, det börjar ju nästan bli tradition. Jag får väl nöja mig med reprisen antar jag.

Den var sådär god. Eller jo, den var god, men hallon o jordgubb är godare.

Tihi, lite gott till fredagskvällen. Hade tänkt göra guacamole, mums!

Någon som smakat? Jag tror att den är god minsann

Min nya tröja från hm. Gick inte så bra att fota den däremot, så då blev det en bild på armen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0