Erkänn - ni vill ha!

Tillbaka i Ljusdal igen. Men imorgon förmiddag åker jag tillbaka till Åsbo, fira pappa, fika, och så var det någonting som jag och Frida skulle göra? Hm, som mamma sa nu ikväll..nää, jag har nog glömt vad det var? Jäkla flängande iaf, fram o tillbaka. Men det gör inget:)

Missarna som jag och Frida gjorde idag blev superfina (och goda,mah!). Men jag fick vara gräddmästare själv, för Frida fick en körning (extraknäck som chaffis) meen det gick fint det! Sen blev det en kort kort fototur i regnet också. Den blev mycket kortare än vad jag egentligen ville, men jag visste inte hur mycket kameran gillar vatten. Och jag ville inte direkt sätta den på prov heller.

Eftersom det är nice rabatt i Ellos så börjar det nog bli läge att klicka hem nånting. Och jag vet precis vad jag ska kolla efter!

Anledningen till det tidiga lussebaket är att Fridas kompis har födelsedagsmiddag nu ikväll, och hon fick några kattor i present!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0