Bra dag idag, trots måndag

Hur ska jag kunna vara en duktig bloggerska om blogg esse ska vara såhär segt? Jag vill blogga nu, och då ska jag väl kunna göra det också?

På lördag så blir det partyparty. Big party on faktiskt, Engmans Kapell spelar på stadt och vi är redo till tusen! Så roligt! Jag som lyssnade på dem på jobbet idag och fick mega sommarparty-känslor. Fick så lov att lyssna på Om du lämnar mig nu med Lasse (som för övrigt är så grymt bra!) bara för att lugna ner mig lite. Jäklar så skoj! Har en känsla av att den här veckan kommer gå fort, massa adventsfix som ska ordnas, skulle verkligen behöva tona håret (klippa också egentligen, men det hinner jag nog inte), partyplaner. Ja jösses, inte dåligt alls:)


Kommentarer
Postat av: C

Engmans kommer 4 dec till stadt också så du vet =)

2009-11-24 @ 10:17:16
URL: http://aci.blogg.se/
Postat av: Anonym

nice blogg (: kolla in min och lägg en kommentar (:

2009-11-24 @ 14:07:21
URL: http://paulinecristiano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0