Jag är på gång...

...Men inte helt laddar inför bloggen än;)

Lite nytta har jag allt hunnit med ikväll i alla fall. Dels så var jag och K och veckohandlade efter att jag kom hem från jobbet (vid halv 7-tiden alltså), och efter det blev det matlagning. Sen så har jag städat badrummet, putsat ett fönster + satt upp en ny gardin i sovrummet. Blev ganska bra faktiskt, ljust o fint.

När jag kom hem så låg det ett paket och väntade på mig också, mycket najs. Innehåll + bilder kommer kanske senare. Blir bara dåliga bilder om jag försöker knäppa nån nu ändå så.

Och på tal om paket så har jag nog allt kommit på några bra presenter till K, han fyller ju år snart den rackarn. Men nån idé har jag, och de är inte alls så tokiga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0