En liten sammanfattning

Hade min lediga dag igår från jobbet, kan lova att det var riktigt skönt! Frida kom och gjorde mig sällskap på dagen. Vi var dels till pappa (på jobbet alltså) och hämtade en skotermotor, sen besökte vi skoaffär'n, bokhandeln (där jag införskaffade ett litet får, bild kommer!) sen Fifty och Kardemumma. Sen mötte vi upp Annelen och Madde för en fika på Finess, blev en skink- och ostsallad för min del + iste, gott! Efter det följde vi med Annelen o Madde till banken eftersom Annelen skulle invigas i internetbankens härliga värld. Hon införskaffade en dosa, bättre sent än aldrig;)
Efter det blev det en till sväng på Fifty (inget köp) och sen en sväng in på Kardemumma (bilder kommer!) och Parfymshopen (inget köp). Sen bestämde vi oss för att vi fick plats för lite glass i våra magar, och vi gjorde ett nytt besök på Finess och köpte oss en varsin bägare. Somrigt, även fast det var blåsigt väder ute!

Igår ikväll åkte jag och K till Åsbo, lämnade av två buskatter, tittade på Så ska det låta (i alla fall jag, K donade med bilen) och fikade lite. Var inte hemma förens sent, halv 12 kanske?

Nu ska bilen snart in för besiktning, och efter det bär det nog av till Åsbo igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0