Trötta ögon

Usch, var en lång jobbdag idag, började klockan 07:30 och slutade klockan 18:30, puh! Men hade teammöte de sista två timmarna så det var inte alltför ansträngande;) Men det känns att jag varit på jobbet i många timmar för jag är alldeles grusig i ögonen. Trött med andra ord. Två dagar kvar sen är det helg, så skönt!

Jag har faktiskt varit ute och gått nu ikväll, en ganska kort runda men ack så välbehövlig. Sen sjönk jag ner i soffan och tittade på Leila på landet, och precis som förra veckan blir man inspirerad till att skapa. Men klockan är nog lite väl sent för att ställa sig i köket och röra ihop nånting (och sen är jag för trött också, skulle nog mest bli tok). Imorgon blir det till att göra pannkakor i alla fall, gott!

Nu ska jag:
* Slänga in ett bok-tips
* Göra matlåda
* Ordna lite te och börja läsa en ny bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0