Klöver knekt

Usch, ja jag säger då det. Bloggen ekar tom, men se det som ett bevis på att jag har haft roligare saker för mig! Till exempel tittat på Så ska det låta i fredags. fikat med Annelen igår på dan, tittat på schlager-finalen med Kristian och Linda J (vad tyckte ni om låten då? Kan nog hålla med K+farmor, låten var rätt okej men kanske inte just i det här sammanhanget..vi lär väl sticka ut i finalen i alla fall?!), varit i Ramsjö idag på dan (köpte med oss glass, kaffe o varm choklad på vägen, vårkänslor!) grejat skoter och fikat hos farmorn. Och nu väntar jag på att Beck ska börja. Även fast man redan har sett alla filmerna så är det en skön avslutning på veckan att titta på Beck eller Wallander eller liknande.

Imogron är det dags för jobb igen, 07:45-18:15, långpass! Men det är skönt på fredag, 07:45-12:30, tackar:D Hoppas att vecakn flyter på som den här har gjort, då går det nog rätt okej.
Ska lämna in ansökan om semester också, gammeluvarna har ju förtur så man får väl räkna med att inte få sin vilja igenom. Brukar ju vara så när det gäller semester tyvärr. Om man inte har barn då. Hallå, katt då? Jag har katt! Två stycken till och med, och det är väldigt viktigt att jag får vara hemma med dem i juli när det är så varmt ute och så, så att de inte får värmesting! [Tror ni det funkar?]





Kommentarer
Postat av: caroliiine

ja det vore jättesnällt! :) hihi, ja eller hur! :)

2009-03-15 @ 22:27:18
URL: http://aci.blogg.se/
Postat av: Lillstrumpa

Ja men det borde ju funka. Djurrättigheter, hallå! ;) Dom stackats små missarna vill ju också ha roligt i sommar, åka till Åsbo på semester bland annat ^^

2009-03-18 @ 10:55:17
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Hihi, du kan ju alltid chansa :)

Hur e det med dig då? Här är det bra, men stressigt (känns som jag alltid skriver det?).. så mkt i skolan nu så jag tror jag dör snart.

Ja vi ska väl dra ihop nån fest snart igen hoppas jag. Så kul ju!! Ni ser ut att ha haft roligt oxå på bilderna i några inlägg ner ;)

Hoppas allt e bra! Ta hand om dig, snart helg igen! ;)

kram!

2009-03-19 @ 01:16:00
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0