Aj då...

Vad har hänt här då? Alldeles tappat stinget tror jag! Men har inte varit på blogghumör under de senaste dagarna så då hoppar jag hellre över det.

Idag var det en jobbig dag på jobbet. Var alldeles slut i huvudet när det var ca en timme kvar att jobba. Det enda samtalen idag har handlat om är förbrukning,förbrukning och, gissa vad? Förbrukning! Jag blir galen, gå ut i solen gott folk och sitt inte inne och uggla vid telefonen. Imorgon är det kortdag i alla fall, otroligt skönt.

Vet ni vad jag har gjort? Tagit mig i kragen och börjat läsa Stieg Larsson - Män som hatar kvinnor. Mamma tyckte inte att boken var überbra (hon tyckte att den var bra men inte så bra som ryktet sa) så har inte känt ett så jättestort behov tidigare av att läsa boken, men nu får den ju så mycket uppmärksamhet i och med bio och allt så jag kände mig lite manad. Och vem vet, det kanske kommer räknas som en klassiker innan det är klart?

Tur att Martin kom på besök nu ikväll annars så hade jag nog sovit i soffan vid det här laget. Nu sitter jag här istället, och funderar på vad jag ska köpa. Hittar varken den jacka som jag vill ha (eller jo, men den kostar typ 900kr och det tycker inte snål-Johanna om) och inte hittar jag en sån tröja som jag vill ha heller. Dumt. Kanske ska man ta en bit sockerkaka istället?

Kommentarer
Postat av: caroline

män som hatar kvinnor ÄR bra, men efterföljarna är SKITBRA! =)

2009-03-20 @ 10:07:21
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0