Lediga dagar

Måste be om ursäkt för dålig uppdatering, men det finns giltig anledning till det. Våran dator har sagt godnatt för ett litet tag, och fungerar inte för tillfället.  Jag passar på att låna datorn nu när jag är i Åsbo. Kristian och Martin är på moppe-tur idag med pappa och hans kompisar, moppe-rally i Stocksbo närmare bestämt! Haha, undrar hur ont i arslet de kommer ha ikväll?
Och ikväll så laddar vi upp inför fotbollen, klockan 19 börjar sändningen. Men jag vet inte riktigt hur planerna ser ut, soff-titt eller Järnvägs-titt?

För övrigt; NU HAR JAG SEMESTER! Så skönt! Tänkte börja semestern med en tripp till Hudik med Frida på måndag, shopping.
Jag klickade hem två underbara böcker från Bokus förra veckan också, men mer om dem kommer när jag har tillgång till kamera. Kristian lånade min idag eftersom Pontus lånat hans. Kan säga så mycket som att den ena är en bakbok och den andra en virkbok. Observera att jag inte kan virka, men man kan ju alltid försöka!

Burk och giraff, inköpta på Kardemumma.




Kommentarer
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Hej tjejen!

Vilken söt giraff!

Tack! Jag är supernöjd med sovrummet (o säkert sambon med haha, man vet ju aldrig med dem)!

Ja du, denna helgen är ganska sysslolös. Skulle till min syrra imorn över dagen men hon är sjuk :( Ikväll blir det iaf Ben and Jerry-glass, ger den en chans till ;) Hittar du på då? Ja förutom det du skrev då ;)

Ha det bra tjejen!

Kramar

2009-06-06 @ 21:12:21
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Lillstrumpa

Bonjour, je mapel Francis! ^^



typ ;)

2009-06-06 @ 21:41:25
Postat av: Johanna

Francis, oh yes, maha!:D Måste nog ta och döpa den stackars älgen också..

2009-06-07 @ 18:02:12
URL: http://johannaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0