Badat masken

Är i Åsbo idag igen, blev en spontantripp hit när vi fick lust att fiska tidigare idag. Blev dock ingen fisk, det var ingen som var på hugget idag. Bara jag! :D Ska stanna här och äta middag, pärgröt och fläsk, det är riktig mat det! Synd bara att jag inte kan äta så mycket av det, lite för tung mat för min mage.

Fotbollen tittade vi på hemma från soffan, Martin, Cicci och Lars gjorde oss sällskap. Vidar hade en mycket bra taktik för att få fotpallen för sig själv, ha! Matchen i sig gick ju inte så bra direkt, hoppas att det går bättre på onsdag mot Malta.

Imorgon börjar min semester på riktigt och det ska bli så skönt! Frida och jag ska göra Hudik osäkert, får väl se om vi gör något bra fynd.
Vi kanske, kanske, kanske får dator till veckan, annars så kommer jag passa på att blogga om jag ska hit något mer. Kanske blir imorgon, men annars så blir det nog på tisdag. Kanske.

Linda uppskattade bilderna i förra inlägget och hon ville hemskt gärna att jag skulle lägga upp flera. För visst var det väl så du skrev? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0