Omgång två

Är ni redo för omgång nummer två? Här kommer den i alla fall!
Visst ser det ut att ha varit en rolig fest? :P

Me and Linda, trying
Varför nöja sig med ett glas när man kan få två?
Crazy
Vilket drag :D
Frida: - Vad menar du?
Frida: - Näääh?! Linda:  - Mhm!
What to say?
Frida goes crazy again
Annelen o Linda buggade loss där ett tag också


Jag drunknade nästan i det där glaset

Mao


Undrar vilka två som är med på flest kort?:P



Någon som har en gissning?
Madde vaknade till liv hon också, typ

Gottt?
Annelen o jag, så fint så :D



Haha, jaa:P





Påväg till Järnvägs.
Men eftersom de hade höjt priset på inträdet så gick vi tillbaka till Annelen istället
Gjorde lite bus..

Och plockade upp en Carro




Tack för en rolig kväll!

Nu måste jag skynda mig för ska fika med Annelen på Finess om en kvart! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Haha, vilka bilder!! :)

Ja den är såå klockren den boken. Är bara typ 2-3 citat som inte stämmer eller som man inte ens fattar, haha ;)

Jag gillar inte heller vin, men det vi drack igår var ganska sött, så då funkar det. men det är ju inte gott i den bemärkelsen ;)

kram

2009-07-25 @ 17:28:31
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0