Lista över dagen

Sitter här och försöker hitta något recept på snittar tills ikväll. Har hittat ett som vi kanske kan använda oss av, men de flesta recept jag tittat på har det varit lite väl "avancerade" ingredienser i.
Och på  tal om ikväll. Det får bli en lite lugnare kväll än vad vi hade tänkt oss. Åkte till Åsbo med katterna igår men fick vända nästan på en gång. Vi måste kastrera Vidar innan vi kan åka dit igen, så nu är dagarna räknade för honom:P Känns lite tråkigt eftersom tre av dem vi bjudit är allergiska, men det finns inte så mycket att välja på. Känns tråkigt att ställa in festen också, så vi kör på fast i lugnare tempo. Blir det för livat får vi antingen gå ner i källaren (finns festlokal där, hade vi tänkt till så hade man ju kunnat låna den från början) eller så får vi gå på GK's och dricka en godans dyr drink.

Planerna för idag ser ut som följer:

* Vänta på Frida + göra mig iordning inför dagen
* Handla. Dels inför festen + frukost o liknande tills imorgon. Bolaget! Måste fylla på förrådet. Den här gången har jag ganska bra koll på vad jag har hemma i alla fall, annars brukar jag komma på det när jag står där på bolaget att jag kanske borde ha kollat vad som fanns i skafferiet innan jag gick hemifrån. Centrumhuset + bokhandeln. Parfymshopen så att man kan göra sig fin tills ikväll.
* Dammsuga, som sagt ingen idé att göra det tidigare i veckan. Hårbollarna.
* Hacka, röra och blanda. Dona och stå i.
* DollarStore. Har gjort en liten lista på vad vi behöver.
* Ordna middag. Kinamaat.
* Duscha, välja kläder (men jag tror faktiskt att jag vet vad jag ska ha på mig) och göra sig vacker
* Sen, dags för party

Vilken lista, tur att folket inte får komma förens vid 19-tiden ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0