Några planer

Äntligen torsdag kväll, imorgon är det fredag! Den här jobbveckan har jag fått kämpa mig igenom, som tur är så har jag haft lördagen att blicka fram emot. Kristian och jag ska, tro det eller ej, ha fest. I början av veckan funderade vi på om det kanske inte skulle komma någon, nu har vi mer börjat fundera över att det kanske kommer för många, haha. Men det blir nog rätt lagom skulle jag tro, alla man bjuder och alla som säger att de ska komma brukar ju i slutändan inte dyka upp. Men det kan nog allt bli trevligt:)

Nu:
* Pyssla med några småsaker inför festen (snacks o musik)

Sen:
* Städa. Plocka undan lite småsaker så att det bara är att dammsuga sen. Ingen idé att göra det nu ikväll med tanke på att våra två små dunbollar ska vara hemma tills imorgon kväll.

Och på tal om imorgon kväll:
* Jag och missarna beger oss till Åsbo (Frida ska kanske hämta mig, iih) och K styr nosen mot Ramsjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0