Full fart mot helgen

Motivationen var 0 idag på jobbet, såå tråkigt! Men lyckades kämpa mig igenom jobb-dagen, och nu är det ju faktiskt bara två dagar kvar att jobba den här veckan (1,5 egentligen, slutar 12:30 på fredag!) och sen är det helg! Och gissa vad som eventuellt står på planeringen inför helgen då? Pimpling på lördag! Otippat eller vad? Men jag måste nog höra mig för vilken tid som är planerad...hur tidigt är fiskarna vakna?

Nu ska jag göra K sällskap i soffan, jag tror minsann att han tycker det är lite ovant att jag har lagt beslag på datorn:)

Avslappnad;)

Kommentarer
Postat av: Jennica med vit inredning

Det får du gärna göra! Är mkt nyfiken på soffan :) Vilken butik köpte ni den i då? kram

2009-01-21 @ 22:47:30
URL: http://catylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0