Friluftsdag

Lördag idag, och jag klev upp klockan 06:30 i morse! Det är ju så att man börjar fundera om allt står rätt till...haha:) Har tillbringat några timmar på isen med Annelen, Lindax2, Jan, Emma, Elias och två till grabbar. Har glömt bort namnen tyvärr men mitt minne är ju inte speciellt bra.
Men rackarns vad det blåste! Vi satt vid en liten dunge (kan man kalla det det?) och där var det någorlunda lä, men ute på isen där var det rena orkanvindarna ibland. Det var trevligt i alla fall, även fast det till och med blev för lite fikat för både mig och Annelen, och allt pågrund av vädergudarna. Och varje gång jag gör någon liknande aktivitet på vintern så inser jag att jag skulle behöva skaffa mig ett par rejäla kängor, gärna med inbygda element. Trodde nästan att tårna skulle trilla av där ett tag.

Planerna inför ikväll är inte spikade. Just nu känner jag för att krypa ner under en filt och kolla på film, men tjejerna ville att jag skulle följa med och bowla. Får väl se vart det slutar.

Blev inga bilder idag heller även fast kameran fick följa med ut. Vi kanske kan planera in en till pimpeldag i mars? Känns som att chansen till sol är större då än nu.

Kommentarer
Postat av: chili

Fin header o blogg du har!:)

2009-01-24 @ 15:21:58
URL: http://hetchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0