Fransklänningar

Jag visste inte att jag tycker att fransklänningar är fina, men jag gillade Annikas klänning som hon bar ikväll. Fransarna svängde ju så fint i dansen, och färgen gillade jag också. Liksom färgen på Lailas klänning, modellen däremot tyckte jag påminde lite för mycket om en baddräkt på något vis. Och som hon dansar! Men stämmer det att hon har varit danstränare tidigare? Läste det någonstans. Även om hon inte dansat just de här danserna så borde hon ju ha en liten fördel. Fast det är väl detsamma med sångare/sångerskor, de bör ha rytmen i blodet i alla fall.

Blev inget besök av Annelen ikväll, hon tyckte att det var för kallt ute för att sticka ut nosen. Och det kan jag väl förstå, det är ju inte varmgrader ute direkt.
Funderade på att kolla på den nya serien Samantha som börjar kl 22:40 på 4:an efter Let's Dance, det kanske kan vara något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0