Utmaning

Blev just utmanad av Jennica, så det finns väl inte så mycket annat att göra än att anta den utmaningen;)
Såhär ligger det till: man ska berätta åtta sanningar/vanor/ovanor om sig själv, så jag sätter väl igång då för det här lär ta ett tag.

1. I mig bor en godisråtta + ett kakmonster, allt i en och samma person - inte illa!
2. Jag är ett fan av Hello Kitty. Mysdressar, strumpor, trosor, halsband, badskum...ja, ni förstår:)
3. Jag äter allt som oftast en macka efter maten, helst hårdbröd, men finns inte det så duger det bra med en mjukmacka.
4. Har en förmåga att vara en b i a t c h ibland. Eller hur K? Annelen, nåt att invända? Men bara om jag tycker att personen i fråga inte förtjänar min kärlek såklart.
5. Tränar alldeles för lite, sitter stilla alldeles för mycket. Och när ska jag orka ta tag i det då? Snart, lovar.
6. Pratar med en speciell röst av något slag när jag pratar med mamma i telefon, K  tycker att det är roligt att påpeka det:P
7. Jag är en frusen människa. Sitter oftast inlindad i en filt när det är tv-time.
8. Och på tal om tv så gillar jag tv-serieboxar nåt så grymt. Vilket bra påhitt! O.C, Sex and the City, One Tree Hill. Man kan titta precis när man vill och på hur många avsnitt man vill, det är helt perfekt.

Det var faktiskt inte så svårt att komma på åtta saker om sig själv, jag är visst påhittigare än vad jag tror;)

Nu ska jag sätta mig i soffan (hej slappa Johanna!) och eventuellt kolla på den där serien om Knutby. Men jag är ju ensam hemma ikväll och jag vet inte om jag vågar kolla då. Kanske är det läskigt? Det kan jag lägga till som punkt 9 faktiskt. Varje gång jag kollar på Efterlyst på tvn så spanar jag efter tjuvar och banditer både inne i lägenheten och utanför. Och det samtidigt som programmet går, i reklampauserna, och lite efter att programmet slutat. Det måste vara något med själva stämningen i programmet. Ni vet den där rösten "Har du sett någon av de här männen kontakta Efterlyst på telefon..." Hua.

Kommentarer
Postat av: Jennica med vit inredning

Ja du ser, du kom ju till o med på 9 saker om dig själv ;)

O tack för uppdateringen om soffan :)

kraaam

2009-02-14 @ 02:57:36
URL: http://catylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0