Tårtregn

Igår efter jobbet så åkte jag och K till Ramsjö, Pontus fyllde år igår så vi var dit och åt lite tårta. Det dukades upp med två tårtor + en hjärtkaka, bullar och chokladbollar. Orkade tyvärr inte äta så mycket eftersom jag var så mätt efter maten som vi stoppade i oss innan vi åkte.
Ska eventuellt tillbaka till Ramsjö idag och hämta Kristian.

Och ikväll är det dags för andra deltävlingen till melodifestivalen. Startfältet ser ut såhär:

* Lili & Susie - Show Me Heaven
* Lasse Lindh och Bandet - Jag ska slåss i dina kvarter!
* Jennifer Brown - Never Been Here Before
* H.E.A.T - 1000 Miles
* Markoolio - Kärlekssång från mig
* Amy Diamond - It's My Life
* Cookies n Beans - What If
* Måns Zelmerlöw - Hope & Glory

Jag kan lova att jag sitter bänkad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0