Sömnproblem

Det är sjuk det här. Nu när det är helg och jag äntligen får sova så länge jag vill, då vaknar jag tidigt och kan inte somna om! Har varit uppe i en timme redan, och det är söndag. Kristian och jag ska gå på en promenad sen i alla fall, så skönt.

Idag har vi tvättid från klockan 12, ska bli skönt att få undan lite tvätt. Men vi har alldels för lite förvaring för våra kläder så det måste vi försöka göra något åt på något vis. Har tittat i IKEA-katalogen för att få lite inspiration, men jag vet inte om det hälpte speciellt mycket.
Ska i alla fall beställa gardiner nu hade jag tänkt, jag bara skjuter upp det hela tiden men nu jäklar ska jag försöka hitta något bra!

Inköpt igår på Apoteket:


Har aldrig provat den förut men jag hoppas på att den är bra:)

Kommentarer
Postat av: Ljusdals Skvaller

Hej!

Kika in på denna blogg och skvallra om och med ljusdalsbor.

MvH Ljusdals Skvaller

2009-02-16 @ 14:55:30
URL: http://ljusdalsskvaller.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0