En dag som denna

Fick skjuts hem av Stina idag, tacktack. Skönt att slippa åka tåg på något vis även om det också är bekvämt. Kom hem lite tidigare i alla fall.

Tror nästan att katterna tycker att jag har suttit för länge framför datorn nu, Freja försöker göra inbrott i en låda, och Vidar spatserar omkring på databordet och gnäller. Och inte tror jag att han kommer hinna förstå att han är kastrerad tills på fredag heller, så det blir nog ingen Åsbo-resa. Men jag skulle verkligen vilja tona håret så kanske kan åka dit någon timme på lördag istället, då kan ju katterna vara kvar här. Får se hur det blir. 

Nu ska jag nog göra K sällskap i soffan, kanske finns det något man kan titta på kl 21? Nej, det var inte mycket på tvn, som vanligt med andra ord...Dags att ta fram en box kanske? One Tree Hill? MacGyver?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0