Spökskepp

Gott nytt år då alla! Ikväll är det svart som gäller, både kläder och naglar, men det är ju så jag gillar det bäst.

Fick just ett fint sms också, som jag blev glad över; "Jag blir i Järvsö ikväll. Känner inte för att köra bil i all snö. Men på lördag blir det vårat nyår. Vi kanske kan dricka sprit o laga mat tillsammans? Får prata mer om det sen. Gott nytt år!:) " Jo för ni förstår, dricka sprit o laga mat är sånt som man gör här i norrland;) Party on, jag är på! Annelen o Jonsson, yes?

Om ca 2,5 timme bär det av till Åsbo. Kanske ska packa ihop det lilla jag ska ha med mig, plus plocka fram kläderna som jag ska ha på mig så att det är klart sen? Jobbigt läge om Kristian skulle hinna hem innan jag är klar, haha latmask. Oh, måste komma ihåg att hämta tvätten sen också.

Och det här är ett gammalt kort ska jag be om att få tala om, min hy är lite skabbigare för tillfället;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0