Sista tisdagen för i år

Nu ikväll har jag donat med min digitala fotoram som jag fick av Kristian i julklapp. Mest bilder på katterna o natur just nu, men ska lägga in några fler bilder imorgon tror jag minsann. Perfekt julklapp till mig som gillar att fota! Tyvärr så blev det inte så mycket fotat i jul eftersom jag inte var riktigt kry, men nu känner jag mig på G igen. Men nu är det så kallt ute (har varit strax över -20 grader hela dagen) så det känns inte direkt som fotoväder.

Oh, vi har blivit bjudna på nyårsfest! Fast egentligen så är det ingen fest, men egentligen så är det det. Men alla mina prickar har inte torkat än så jag måste nog hålla mig isolerad:/

Jag fick en kameraväska av Kristian också till min kompaktkamera, Canon ixus.

Och Engmans Kapell från mamma och pappa. Det har lyssnats idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0