Nu står julen för dörren

Det är ju helt otroligt att det är julafton om mindre än två dagar, vad tiden går fort alltså. Julkänslan har ju försvunnit lite också iom alla mina äckliga blåsliknande prickar. Och inte var det någon på hälsocentralen som hade tid med mig idag inte, så jag kurerar mig här hemma istället. Tvättar med tvål o vatten, baddar med alsolsprit (det kan ju knappast bli värre), har smörjt lite med helosansalva (det är bra mot allt!) + att jag tog en alvedon tidigare - i förebyggande syfte. Oh, nu ska jag minsann gå och hämta en macka, måste äta mycket om jag ska bli frisk.

Sådär, macka o ett glas vatten, check!

Fick en fint julkort idag från Åsbo, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0