Julpyssel

Nej, nu ska jag plocka fram dammsugaren och försöka hitta igen badrumsmattan under alla hårtussar som missarna har lämnat där. Det är inte klokt vad den mattan drar åt sig hår, dammsuger man den en dag så ser den lika illa ut dagen efter igen. Man kanske borde fundera på att ta bort den egentligen?

Jag har julpysslat idag!
Och handlat några julklappar, + julljus till mig själv. Jag har även slagit in några klappar, så skönt att inte ha allt kvar till dagen innan julafton. Det har hänt något år det också nämligen.
Nästa helg blir det en tripp till Gävle eller Hudik i alla fall! Vem jag ska åka med återstår att se, Kristian eller Frida. Eller båda två kanske? Det slutar väl med att jag får åka själv, ha!:P


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det är mys att julepyssla =)

2009-12-06 @ 11:11:47
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: TVILLINGARNA

härligt med julpyssel =)

2009-12-06 @ 14:40:01
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0