I'm off tomorrow

Imorgon är jag ledig, attans så skönt det ska bli! Fast det blir varken sovmorgon eller slappardag, för hela dagen ska spenderas i Sundsvall i Birsta City. Lite sovmorgon blir det ju iofs, för imorse så klev jag upp klockan halv sex, imorgon räcker det om jag kliver upp vid halv sju. Men man är ju alltid piggare när man har en shoppingdag att se fram emot än om man har en jobbdag framför sig. Hoppas att vi gör några julklapps-fynd nu bara.

Tvätt-kväll har vi ikväll, senare är det dags för Bonde söker fru och efter det Oskyldigt dömd. Hinner vi med ett CSI efter det också tror ni? Mycket möjligt, har ju lånat box av mamma så nu kan vi titta precis när vi vill. Snart dags att låna nummer två för första säsongen är snart slut.

En julkalender har jag fått av min mamma också, så snällt. Med Hello Kitty och allt:)

Första luckan öppnades igår, ikväll är det dags för nummer 2.

Jag skrev ju igår att jag bunkrat upp med mycket glass. Här är beviset.

J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0