För Winnerbäck kommer till stan!

Det snöar ute, massa stora, fina flingor. Julstämningen har gjort entré till fullo! Jag hoppas att den snö som faller nu får ligga kvar, vill ha massa snö till jul!

Kristian gjode denna upptäckt (egentligen var det hans mamma, man han får kredden för det ändå) imorse (fast i ljp) ;
"2009-12-03 Redan nu kan vi meddela att det blir en sommarturné 2010!

Turnén kommer att besöka 15 konsertplatser samt 2 festivaler. Premiär blir det för första gången på 4 år i Linköping, närmare bestämt på Stångebro den 8 juli, och turnéavslutning på Youngstorget i Oslo den 21 augusti.

Turnén kommer även att innehålla ytterligare artister på två scener och konsertkvällarna (förutom festivalerna) kommer att ha insläpp kl 17.00 med konserter kl 18.00-23.00.

Biljetter till samtliga konserter släpps torsdagen den 10 december kl 09.00.

Mer information gällande biljettsläpp kommer om ett par dagar. Komplett turnéplan finns under "Turné" i menyn ovan."


Winnerbäck ska spela på Stenegård i sommar, 2010-07-29 är redan inbokat! Biljetter ska bokas så snart de släpps:) Åh vad glad jag är, speciellt med tanke på att han spelar både i Gävle o i Sundsvall i helgen men vi inte har någon möjlighet att gå. Så är det att vara utan bil (den är sjuk) och när det går dåligt med kommunikationsmedel. Men nu har man något annat att se fram emot, superjulklapp såhär i förskott.

Nu är det snart dags att snurra ihop lite mat, det blir pastagratäng idag. Senare ikväll är det dags för Idol, näst sista avsnitten. Jag kommer däremot inte att kunna se finalen eftersom jobbet har julbord då. Hur tänkte de då egentligen, ordna julbord samma kväll som det är Idol-finalen? Nä, nästa år får de allt planera lite bättre. [Haha och ja, jag är lite ironisk där. Men jag skulle allt ha viljat se Idol också..inte samma sak att titta på reprisen ju]

Winnerbäck var och gästade Skavlan i februari i år

Och så hittade jag den här bilden mitt i allt. Kladdkaka från Träslottet i Arbrå. Kredd till den som inte blir sugen på kladdkaka!

Kommentarer
Postat av: J e n [ foto, inredning & katter]

Ingen cred till mig iaf ;)

2009-12-04 @ 20:19:58
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0