Årets sista dag

Ikväll bär det som sagt av till Åsbo, vi ska fira nyårsafton där. Jag tror att alla mina kopps har torkat, men för att vara på den säkra sidan. Sen finns det massa mat där också, det vankas kalkon (och förrätt?). Och det var visst inte någon liten fågel heller, det hade bara funnits en bauta kvar när pappa skulle köpa, så det blev några kg. Men vi lär ju bli mätta i alla fall!:D
Mamma och pappa var hit tidigare och hämtade katterna. Fläkten i audin låter rätt mycket så för att bespara missarna det lidandet så fick de åka snålskjuts idag.

Jag tvättar för fullt men nu börjar jag minsann bli hungrig. Undrar om K kommer hem på lunch snart?

Randig tröja från HM, köpt i Sundsvall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0