2:a advent, vart tar juletiden vägen?

Jag och Frida har fixat en superjulklapp till pappa idag! Det tog sin lilla tid, men det var det helt klart värt.

Igår kväll fick jag och Kristian sällskap av Annelen. Vi mumsade chips & dip och tittade på film, Pride and Glory. Bland andra Edward Norton och Colin Farrell är med i den. Bra film som absolut är sevärd!

Nu idag så tog jag tag i något som jag funderade på hela dagen igår. Jag har bakat saffransskorpor! Har länge sneglat på det receptet i Leilas bok och idag så slog jag till. Och de var ju riktigt goda:) Kristian är inte så mycket för skorpor egentligen, men eftersom det är saffran i dem så hoppas jag att han kommer tycka om dem också.
Vi funderar på kina-mat ikväll ialla fall, mumma!:D

Stor väska från Ellos, me like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0