Torsdag - fullspäckad kväll

Det är soligt väder ute och kladdkakan står i ugnen, kan det bli bättre? Ja tänka sig för att det kan det, det är fredag imorgon. Och fredag = fest! [Och Annelen, jag har köpt Mintu så nu jäklar dricker du!:P]
Snart kommer familjen hit. Vi hade dels tänkt fått skjuts till affären (orkar inte bära alla kassarna, speciellt inte i den här värmen), hjälp med att sätta upp en hylla eller två, plus att vi har beställt taxi till katterna. De ska spendera några dagar i Åsbo är det tänkt. Mini-semester. Senare ikväll ska vi röja bort alla katthår så att Linda kan göra oss sällskap imorgon.

Det där ovan skrev jag vid halv 8-tiden ikväll, men jag hann inte publicera det innan familjen kom. Nu har de åkt och tagit katterna med sig, det blir alltid så tomt såfort de inte är här. Det positiva är att vi kan ha balkongdörren öppen, lyx!

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Haha, du skulle sett Freja så fort vi kom hem. Fort ut till uterummer, och rulla runt på golvet. Skööönt! Hon låg på rygg med båda baktassarna i vädret, höll på att fnissa ihjäl mig!

Inatt var det lite bråkigt dock. Vidar skulle baaara sitta i fönstret, men han kommer ju itne upp själv när rullgardinen är nere, så jag fick hjälpa till. Sen ramlade han såklart ner tusen gånger och väckte mig. Och sen kom fröken plussize på att hon också minnsann skulle upp dig (när jag sov). Så hon hade väl tänkt hoppa från bordet antar jag, men det gick inte enligt planerna. För både katt, bort och lampa brakade i golver med en sjudundrande smäll. Frida ramlade nästan ur sängen kan jag lova! Lyckligtvis gick inget sönder, och hon gjorde inte om bravaden.

Och idag är bara Vidar elak på henne och river tussar och håller på. (oops, nu är han visst på gardinen också, mamma lät inte glad :P) Liiite olydig bara, typ.



Men ja, så är dom ju söta också ;)

2009-08-07 @ 11:29:33
Postat av: Lillstrumpa

Haha, men guud vad jag inte kunde skriva :P Jaja, hoppas du förstår det mesta!

2009-08-07 @ 11:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0