Sjukdag nummer fyra

Ja, jag är hemma idag också. Men imorgon tänker jag gå till jobbet oavsett, det är faktiskt tråkigt att vara hemma och försöka bli frisk. Jag laddar upp med te och halstabletter så ska det nog allt gå bra. Och på tal om te så köpte jag mig en ny sort igår igen, efter tips från Carro;



Inte alls tokigt. Sen tycker jag att kartongerna är rätt snygga också, så man skulle nästan kunna ha dem framme bara för det. Men dom får snällt stå i skafferiet.

Mamma och Frida var och hälsade på idag eftersom de ändå var i Ljusdal för att handla lite. Mamma och jag hostade och snorade ikapp. Jäkla förkylning, försvinn! Men jag måste säga att jag är mycket bättre i halsen nu. Fast jag kanske inte har någon telefonröst än direkt:P

Imorgon drar Hockey-VM igång, yey! Skoj skoj. Kristian sa idag på lunchen att Bäckström är 1 match ifrån VM nu, förlorar de nästa så åker de ur. Samtidigt, om Washington åker ur så får Ryssland 3-4 toppspelare till sitt lag också, däribland Ovechkin. Spännande:D Källa: Kristian, my one and only;)

Mamma och Frida hade med sig en fin lila blomma idag när de kom och hälsade på (+fika!) ;

Fin, den pryder köksbordet nu. Köpte honung igår när jag var på Prix (och fick en hostattack som hette duga! Fast jag hostade i det tysta, så egentligen hostade jag inte. Hm, svårt. Men jag blev sådär torr i halsen på en fläck som man kan bli, ni förstå? Haha), äntligen hade de ställt Järvsö-honungen tillsammans med all annan honung. Tidigare kunde den stå lite varstans i affären, vet inte alls hur de tyckte att det var logiskt.


Nej, nu ska jag sätta mig i solen på balkongen och vädra näsan lite!


Kommentarer
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

haha okej, men för mig är det långt upp ;)

2009-04-23 @ 18:03:36
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0