Nya möbler på G! (förhoppningsvis i alla fall)

Om inte alltför länge ska jag och K åka till möbeltjänst i Tallåsen. Ska titta efter en ny säng, och en ny soffa. Börjar känna mig lite smått stressad (i alla fall när jag tänker på det) inför flytten om några veckor. Vi var verkligen inte börjat med någonting alls här hemma, men vi måste verkligem ta tag i det och börja städa och rensa ur. Det kommer väl ta så mycket längre tid än vad man tänker sig antar jag.

I eftermiddag ska vi till Åsbo, har blivit bjudna på middag, och så ska vi äta lite tårta. Dags att börja göra sig i ordning kanske, och slå in paketet till pappa.


Kommentarer
Postat av: Jennica med vit inredning

Jag rekommenderar er att börja med flytten nu! När vi flyttade från våran etta upptäckte vi hur jäkla mkt skit man faktiskt får plats med på så liten yta. Vill inte ens tänka på hur lång tid det skulle ta att packa ihop allt i vår nuvarande lägenhet.. kram

2008-11-12 @ 00:53:43
URL: http://catylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0