Idol, inte som jag tänkt mig

Jaha, Johan han klamrar sig fast som en igel han. Ni kan väl inte mena att ni tänker rösta honom vidare till finalen? Visst, grabben har talang, men han känns lite för...överallt för mig. Hur många är det som går vidare till final förresten? Två eller tre? Jag hade visst fått för mig att det skulle vara tre som går vidare, men jag kom precis på att tidigare år så har det ju bara varit tre. Kevin och Alice då, det känns väl bra?

Imorgon vid halv 12-tiden blir det lunch/fika med Annelen och Linda(?), det ska bli mycket trevligt! Känns som att det var längesen jag fikade ute nu, det som man egentligen borde göra minst en gång i veckan! Imorgon blir det även till att kavla upp ärmarna och göra ett stort ryck här hemma, packa ner massa saker i lådor är det som står på turordningen. Sen kanske det blir ett besök av Lillstrumpa i helgen också, får väl se om hon dyker upp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0