Ursäkta röran, vi flyttar ut

Har inte bloggat på några dagar nu. Det beror på;
* Internet slutade fungera i söndags, ingen aning om vad som hände men det började fungera igen igår. Skumt.
* Vi flyttar. Finns ju en del annat att stå i då kan man säga. Och än är vi inte klara på långa vägar. Förhoppningsvis så får vi nyckeln till våran nya lägenhet imorgon, så att vi kan börja flytta över lite lådor.
* Det har varit superkallt här i lägenheten! Tjejerna var ju här i lördags och då tyckte de att det var kallt, det var ingenting mot för hur det var igår! Luften här var sådär frisk som den brukar vara när man är ute. Jag satt invirad i en filt + täcke, och så drack jag en kopp te. Och ändå så frös jag! Men idag så har vaktis varit här och fixat värmen. Tack för det.

Det känns som att det är så mycket med flytten nu så jag hinner inte ens med att få några julkänslor. Börjar bli dags att känna julstämningen nu om man ska hinna njuta av tiden innan jul. Men glögg o pepparkaka på söndag (då det ju är första advent) borde få julkänslorna att komma smygandes.


Såhär såg granen ut som vi hade på övervåningen i Åsbo förra året. Lär nog inte bli någon gran där i år med tanke på att de små monstren ska följa med mig dit över jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0