Sakta men säkert kommer vi i ordning

Internet är nu på plats, dock ej datorn. Just nu så använder vi TV:n som skärm;)

Nu börjar julen verkligen närma sig, så nu spelar jag julmusik för fullt för att komma i stämning. Har på något vis inte riktigt hunnit med att få julkänslor än, och det även fast jag har sett inte mindre än två livs levande luciatåg! På Stene förra helgen och på jobbet igår.

Snart kommer Frida, pappa och mamma och hälsar på en sväng. De ska bland annat hämta tillbaka strykbrädan. Mamma tog med den förut eftersom vi inte har någon egen. Men vem orkar stryka kläder? Och gardiner byter man ju inte så ofta. Tänkte bjuda den på pepparkaks-kladdkakan som jag har bakat, mums! Kladdkaka+jul kan inte bli fel!

Kommentarer
Postat av: Jennica med vit inredning

Hej vännen!

Dags att ta tag i bloggen lite nu känner jag :) Såg att det är över en månad sen du skrev ditt inlägg (utöver några korta fram och tillbaka förstås:)) så kände att det är väl dags att svara kanske, haha!

Hur har ni det i flytten? Kommit till rätta nåt?

Hihi ja dem är inte katiga efter att dem varit nedsövda. Kissar på sig och vinglar omkring som om dem vore fulla. För att inte tala om hur envisa dem e o SKA upp i soffan. Men det är klart, dem förstår ju inte varför dem e så groggy, stackarna :(

Ja men jag tycker det verkar som min sambo är lite småsugen på en kissebebis med, iaf när jag för det på tal. E ju inte så att han tar upp det själv, men omöjligt (som det va innan) verkar det inte vara iaf :)

Hur ska ni fira jul och nyår då?

Hoppas allt är bra så hörs vi!

Kramkram

2008-12-14 @ 20:15:31
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: Jennica med vit inredning

fick du kommentaren?

2008-12-14 @ 20:15:57
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: Jennica med vit inredning

ah nu ser jag den, hihi:) kram

2008-12-14 @ 20:16:21
URL: http://catylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0