Omstart

Åh vad trött jag blir. Fick starta om datorn 3-4 gånger innan jag ens hade möjlighet att logga in. Sen när jag var inloggad och skulle skriva en adress i adressfältet, då var tangentbordet urdraget ( = katterna). Så då fick jag starta om datorn igen. Tänkte kolla hur mycket pengar jag har kvar på kontot (har inte den blekaste och tänkte att det kanske skulle kunna vara bra att veta) men jag kom precis på att jag inte vet vart kortet med koderna är. Kanske i lådan med alla andra papper som låg på databordet men den orkar jag inte gå igenom nu. Tar det sen.

Nu ska jag och K snart åka till Åsbo och lämna av en skoter.
Lämna av och lämna av, han skulle visst provköra lite också;) Sen hade vi tänkt försöka orka med att titta på en film ikväll, får väl se hur mycket klockan är när vi kommer hem.

Imorgon är det julhandling som står på schemat, vi hade tänkt åka till Hudik och trängas med alla andra glada människor. Jag gillar inte att handla när det är massa folk i farten, men det kanske kan bli mysigt också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0