Ben & Jerry's - en modefluga?

Är det så, att Ben & Jerry's är en modefluga? Är det status att köpa en burk B&J för att sedan krypa ner i soffan och äta direkt ur bruken med en sked? (Just precis, som på film).

Nu har även jag gjort som nästan alla andra, igår i Hudik så köpte vi oss två pyttsar var, jag och Frida. Främst för att flera jobbkompisar sagt att den är "såå god!", "åh, ikväll ska jag äta Ben & Jerry's" och "jag måste nästan åka till Sundsvall bara för att köpa B&J, illa". Och efter de referenserna kan det ju inte vara annat än tokgott, eller hur?
Smakade lite igår, Phish Food eftersom jag fått tips om att köpa den. Men det var väl inget speciellt? Vad har jag missat? Visst var det god glass (även om jag nog tyckte att den nästan var lite för..stark?) och de små chokladfiskarna var goda, marshmallowsen smakade väl inte så mycket direkt. Och jag hade inte för höga förväntningar, för jag förstod nästan att hysterin kring glassen inte var befogad. Inte enligt min mening i alla fall.

Sådär, nu har jag ägnat ett inlägg i min blogg till en glass som nog fått för mycket uppmärksamhet om man ska vara ärlig.






Kommentarer
Postat av: K

Det var ju det jag sa :D



Måste smaka lite ikväll..hrm, inatt jag med :)

2008-12-17 @ 14:00:41
Postat av: Johanna

Hihi, väck mig då, så kan jag smaka lite till jag med:D

2008-12-17 @ 16:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0