Ghost Protocol

Nu ska vi snart åka iväg och inhandla en kavel, bullformar, kardemumma och jäst - vi ska fördriva dagen med bullbak! Vi kommer använda oss av det här receptet som jag använt tidigare, blir himla goda bullar. I eftermiddag ska vi på kalas, och ikväll så ska vi kolla på fotboll, jag har krävt något gott att tugga på. Om jag orkar det efter födelsedagsfika och mat. Ganska troligt faktiskt;D

Kollade på Mission Impossible - Ghost Protocol igår, rätt så bra tycker jag. Sen vet inte jag om det beror på att jag bara har sett en (om ens det) MI-film tidigare, hade liksom inte så mycket att jämföra med. Hade ju inga förväntningar för fem öre på filmen heller, så det kanske gjorde sitt till.


Kommentarer
Postat av: Julia

wie :) vart ska du åka dårå? jag längtar tillbax redan såklart, nog dax att boka in nästa resa snart ;) kram!

2012-04-23 @ 14:42:44
URL: http://itwasjustamemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0