Godmorgon onsdag!

Älskar de här lugna sommarmornarna som börjar med en kopp te tillsammans med en bok/läsa blogg/titta på yt. Så härligt att börja dagen lugnt tycker jag, utan stress och måsten. 
Jag vet inte riktigt än vad dagen kommer att bjuda på, eventuellt ska vi åka till mina föräldrar (vi var där igår också, bland annat så plockade jag blåbär så nu har jag börjat fylla på förråden. Blåbär alltså, så gott!) och sova där inatt, för att imorgon åka vidare och hänga med syrran och hennes sambo i en stuga. Mysigt! Så, ska eventuellt plocka mer blåbär idag, verkar finnas ganska mycket i år till skillnad mot förra året då i alla fall jag upplevde att det var ett dåligt blåbärs-år. 
 
Semestern börjar lida mot sitt slut också, det här är tyvärr min sista semestervecka så försöker njuta av den till max! Var lite deppig över detta i söndags/måndags, men så onödigt att kasta bort tid på att deppa så det har jag slutat med nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0