God morgon

Hej, god morgon och allt det där. Här händer det inte mycket som vanligt, tänker flera gånger i veckan att jag ska blogga om det och det men det blir liksom inte av? Jag tycker ju ändå att det är kul att kunna gå tillbaka i arkivet och kolla vad som hänt, jag glömmer så lätt. Men just nu är det ju verkligen inte mycket att kolla på i arkivet, det blir verkligen hattiga inlägg. 
 
Nu ska jag snart åka till jobbet, börjar 08.30 idag så fick lite sovmorgon, ändå trött dock. Igår började Mandelmanns igen, äntligen (trodde att det skulle börja i måndags så blev lite besviken när jag insåg att det inte gjort det)! Okej, måste borsta tänder nu och sen åka, SKA försöka skärpa mig på blogg-fronten nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0