Stundande helg

Äntligen helg igen (snart i alla fall..)! Saknar energi under vardagarna så orkar knappt göra någonting på kvällarna när jag kommer hem från jobbet, eller är det snarare dålig karaktär det handlar om? Tål att funderas på.

Skulle vilja göra så mycket den här helgen, inser ju redan nu att tiden inte kommer räcka till det. Gör en lista, för det är ju kul, eller hur?!


* Göra äppelmos och äppeldryck

* Baka bröd

* MÅSTE plugga, prio ett på detta

* Städa i sovrummet, så deppigt att gå in där nu pga "min" sida av rummet är så stökig...

* Måla om pidestaler

* Vara i skogen (är det för sent att plocka lingon nu?)

* Fika


Just nu en ändå ganska rimlig lista kan jag tycka, men så är jag ju lite tidsoptimist också och saker tar alltid längre tid än vad jag tänkt mig.


Juste skulle behöva städa hela huset också, i alla fall dammsuga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0