En kväll i maj

För lite drygt tre veckor sedan (helt galet att det inte är längre sen, känns som att det var så längesen med tanke på sommarvärmen som vi haft sedan dess, den onormala sommarvärmen kanske jag borde säga) så var det såhär vackert ute under en kvällspromenad med sambon och pappa. Så underbart med solen och dimman! 
 
Gillar verkligen det här med helgdag mitt i veckan, lyxigt med en dags extra ledighet (jag var ledig igår också, ännu mera lyx!). Borde börja leva billigare och få lite högre lön så att jag kan jobba mindre, bra plan. Behöver bara lägga upp en plan för att komma dit...åter till vardagslyxen och ledig dag imorgon. Hoppas på att kunna börja göra iordning pallkragarna imorgon, skulle vilja börja plantera ut mina plantor och så mina frön. Vill se dem börja växa♥ Skulle behöva städa i ordning på altanen inför midsommar också, + röja gräs. Och göra klart hemuppgifterna inför utbildningshelgen nästa helg. Kan ju inte klaga på att jag inte har saker att göra i alla fall. 
 
Nu ska jag nog röra ihop ett bröd som ska stå och jäsa över natten, känns som en bra idé för vem vill inte ha hembakat bröd? Nej ingen tänkte väl det. 
 

Kommentarer
Postat av: emma

vilka fina bilder

Svar: Tack :)
Johanna

2018-06-05 @ 20:29:17
URL: http://nouw.se/islycka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0