Stundande helgen

Imorgon så är det äntligen dags! Då styr jag och några tjejkompisar kosan mot Stockholm, för hotellhäng, lite shopping, fika, mat och ED SHEERAN!! Har väntat så länge och nu är det äntligen dags, så kul!
Jag och lillasyster fick lite smått panik igår kväll (lite smått kan vara en underdrift) när vi skulle skriva ut biljetterna. Hon hade beställt fyra stycken och jag två stycken, trodde vi. Men på min beställning fanns bara en biljett. PANIK! "Vem får stanna hemma?!" var tanken som flög genom våra huvuden. Panikade i några minuter innan vi tog omtag och räknade om hur många vi är som ska åka, och kom då fram till att vi räknat en person för mycket (räknade aldrig första gången, gick på känsla haha) så då kunde vi andas ut. Fick lite ökad puls där ett tag. Känns som en typisk sak för oss att göra, hehe. 

Klockan ringer tidigt imorgon bitti så jag borde verkligen försöka sova, synd bara att tröttheten inte har infunnit sig än. Tycker det ofta blir så att tröttheten kommer vid fel tillfällen. Ska läsa några sidor i boken jag håller på med, så hoppas jag att jag blir trött av det. Brukar bli åtminstone. 

 Bildkälla här

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilken tur att biljetterna stämde :)

2018-07-13 @ 23:56:09
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0